Tabung itik click laa

Saturday, November 10, 2012

Konvo

Hari bersejarah saya pada hari selasa lepas amat lah bermakna sangat sangat sebab rasa diri ini amattt dihargai sangat2 , best gilakkkk , hahahhaha ,


but tak semua yang datang sebab mcam hal sendiri kan  ,. and sidang pon laen laen diff kos diff hari , hurmm ape lahh kan buat sidang laen , buatt  lahhh sama xleh nak jmpe hurmm , and ,


 sekarang ni study week , tp aku mcm mood cuti , keje tidooo jeww , xsentuhh buku langsungg , huhuhuuhuh , time to rest hehehehe ,



 ambik mase sikit untuk rest lepass nie memang tiap2 malam x tido study x berenti , and act , org laen dah dapat result dah kan , to uitm - ans , hehheheh .



congratss same2 yang dapat result yang diingin kan , tahniahh , mane2 , yang kecewa dengan result cube lagi yerr insyaallah dengan izin nyer akan dapatt result cemerlang aminnnn , oke ,

 walauuupun sem ni banyak sangat duggaan yang Allah duga aku sem ni , insyaallah aku akan kuatt , aminn , and insyaallah dengan keredhaan Allah aku akan capai kecemerlangan aminnnn!!! oke gudluck for my Final examination on this 20 till 26 / november

No comments:

has been :)

Daisypath Friendship tickers

Stalker



BEST VIEW in FIREFOX . ie ? sumpah cacat !
bday blog ini pada 10 sep 2008 !fullstop :)