Tabung itik click laa

Friday, December 21, 2012

Result

Hai Assalamualaikum im zaty ececeh  , tadi tgok ,video maria elena wedding , that was amazing, huhuhuh , giler la gempak die kahwen  ,nak jugak mcm tue , heheheh ,



awai lagi nohh , oke , mesti dak2 unikl tgah sebut cite pasal result kan , x lupe jugak kepada budak IPma , INSTITUT PELAJARAN mara ,mcm kpm ke kktm ke same jolah , under mara ,



mst tgh sebuk update result kan , hiihihih ... so macam mane dengan result si senorita , berapa gamak nyer daapat , ? jeng jeng jeng , my exactly result i wont show to you bcouz it to public la jemah giler ke , heheheh ,


Alhamdullilah sem ni meningkat than the previous , series ly sangat bangga dengan diri sendiri , eh3 , bukan nak membanga diri ok , tapi seriesly sem ni sangat la byak dugaan , dugaan dengan masalah kawan kawan , masalah duit kene control ,



yela sebelom ni kalo xde duit mak nak duit abah naak duit , sekarang nie i realize that family aku bukan mcm dulu lg :( oke , sem ni jugak lah masalah banyak sangat datang , pasal kawan kawan xyah cite la bergaduh la , betumbuk la , eh xde la sampai betumbuk nokk ,



ahhaha , pas2  masalah rumah sewa adalah masalah paling besar dihadapi oleh aku seriesly , tapi alhamdullilah aku tabah tempuh semua nie , aku pulun carry mark kaw2 punyer , xmcm sem lepas , bukan la kate sem lepas x bagus ,


 like a evry test and quiz i 'll make sure igot a full mark hek4 , tapi xde pon dapat full mark  hak4 , Alhamdullilah aku tak sangka dengan result aku tue , series ly , terima kasih Ya Allah :) oke lepas nie kene maintain kan result sebab saya ade wish , hehehhe ,


 saya ade hajat nak sambung degree kat korea  , interchange student , seriesly nak sangat , kene maintain giler2 result mcm nie , harap harap sangat , hajat ku tercapai nak sambung blaja kat luar negara :)

No comments:

has been :)

Daisypath Friendship tickers

Stalker



BEST VIEW in FIREFOX . ie ? sumpah cacat !
bday blog ini pada 10 sep 2008 !fullstop :)