Tabung itik click laa

Wednesday, December 26, 2012

End of the year !

Hai assalamualaikum! oke pejam celik pejam celik tahun ini pun dh nak berakhir , sekejap nya masa berlalu , so how it is ,





azam tahun nie ade x list list yang tercapao korang ? hek3 , kalau tak tecapai lagi tahun depan kan ada , do it for it  , hehehe , and tahun depan aku pun telah masuk 21 tahun , OMG , saya dah tua , ! hahahha tak sangka dah 21 ,





 tahap dewasa dah sampai . seriesly im realy cant believe it , rase mcm baru semalam masuk darjah satu , nangis nagis biler mak xnak teman kan pergi sekolah hak2  klako klako 




kejap je mase berlalu , tup2 nnt aku dah beranak 4 , ahahhaha , tahun depan banyak subject killer and aku berazam untuk master dalam apa yang org laen x master , he3 , itu azam aku , insyaAllah dengan izin nya , dipermudahkan segaala urusan aku boleh jadi yang terbaik , insyaALLAH ,

No comments:

has been :)

Daisypath Friendship tickers

Stalker



BEST VIEW in FIREFOX . ie ? sumpah cacat !
bday blog ini pada 10 sep 2008 !fullstop :)