Tabung itik click laa

Tuesday, November 13, 2012

Hai assalamualaikum halo , oke hari nie nak cerita , skrg kan study week kan , sepatutnye kan , kene lah study kan , ahahha tp aku tataw datang dari mane ,



penyakit tengok cite melayu hahah orang laen dok layan kpop lahh jpop lah om putihhh lah tp aku layan cite melayu hahaha , xsalah kan , memartabat kan cerita kita ,



 kalo kite x tgokk sape lagi nak tgokk , kan ! ahhahaha , oke fine , kebanyakan nyer cerita aku tengok cerita , dari skop production , td tgok cite sam , wahhh sedihhh gilerr ,



seriesly , hahah baru nak tgok x mampu nak ke wayang gamak nyer hahaha , and ceerita tue sweet giler between shaheizy sam and lisa surihani , huhuhuh , but bukan tue point aku ,



point aku sekarang ni , kan aku salu dok tgok cite dari skop production , mesti ade syamsul yusof kan , sekarang nie aku adore giler ngan die , sweet ! huhuhu , hensem , ahhahahha , .


 kan hari tue diana daniele kawen dengan farid kamil kan , teringat mase zaman 2 , die couple ngan diana , hahaha , die single kan sekarang , hahahah berangan x sudahh makcik nie , heheheh , xsalah kan dah terrrsuke , hahahha

No comments:

has been :)

Daisypath Friendship tickers

Stalker



BEST VIEW in FIREFOX . ie ? sumpah cacat !
bday blog ini pada 10 sep 2008 !fullstop :)